onsdag 23 maj 2012

Ojojoj vilken värme vi fick i Göteborg idag! Kanske inte roligaste dagen att orientera på, men nu är det klart och jag tror inte att det någonsin har gått så bra som det gjorde idag..! Kan bero på dom jag orienterade med, dom visste vad dom sysslade med... Jag skuttade väl mest efter... Aja!

Facebook. En ganska kul grej! Bra sätt att ha kontakt med människor på, egentligen! Men om man blir beroende av facebook så betyder det att man är beroende av att veta vad alla gör hela tiden. Statusar och allt...! Så fick jag en sådan där go egoboost och kände bara att jag behövde lägga ned mer krut på mig själv. Inte för mycket krut på andra. Så jag tog bort fb-appen. Var nog sjukt bra. Man är inne på facebook lagom mycket numera och det känns faktiskt bättre såhär..!

Imorgon ska jag vara med i en vårkonsert och så ska jag på byxförsäljning där min kompis ska jobba - yeah! Fredag blir chill och på lördag är det tjejmiddag. Det var lite av veckans schema!

Vet ni vad jag vill ha? En säl! Älskar hundar, men sälar är ju också galet söta... Tänk er att ha en säl! Selma. Woho. Humorn är i topp. Eller..? Gonatt!!!