onsdag 9 maj 2012

Dagens önskelista:

Ja, jag bloggar alltid när jag ligger i sängen och halvsover... Men jag ligger och tänker på saker jag vill ha! Saker jag vill ha så galet mycket just nu!

•Corn dogs: åt en sist jag var i Lalaland och gissa om det var gott?! Hittade nu receptet i en av mammas tusen kokböcker, är väldigt glad. ÄR SÅ SUGEN PÅ DET JUST NU.

•Range Rover: Antagligen den coolaste bilen som finns. Om jag så måste spara i tjugo år så ska jag göra det. Cool och lyxig på samma gång. Power.

•Grand Danois: Har tre favoritraser när det kommer till hundar - irländsk setter (såklart!!!), cocker spaniel och sist, men verkligen inte minst, grand danois. Den hunden va... Näst största hundrasen. Nästan som ett föl. En av de snällaste raserna också. Vill ha en!!!

•En massage: älskar massage. Kom gärna hit och massera mig... Hehe...

•Blev plötsligt väldigt sugen på amerikanska cheddarpopcorn. Give me!