onsdag 9 maj 2012

96or...

...Jag vet hur det är att vela mellan samhäll och estet. Även media, i mitt fall. Och skola. Jisses... Har ångrat mig tusen gånger. Tillslut var det sista dagen man kunde bestämma sig på. Ingen skola kändes helt rätt, och den som väl gjorde det trodde jag aldrig att jag skulle komma in på. Men tjena, det gjorde jag! Och jag orkade inte bry mig om jag skulle gå samhäll. För estet ger nästan samma behörighet och allt det där och musik är ju hur kul som helst?! Vi hade den andra konserten idag. Blir så stolt när jag ser mina polare och skolkamrater (bara jag som tycker att ordet "skolkamrater" låter väldigt gammaldags..?) göra det dom älskar på en mysig liten scen i bamba. Dessa små stunder påminner mig om vad jag egentligen gör här. Och det känns så självklart för mig att ha det så som jag har det! Kan inte se något annat framför mig!

Så kära 96or, välj det som känns bäst. Naturlinjen, tex, ska inte kännas som en börda för dig - det ska kännas intressant! Välj inte skola efter vänner och trams utan GO WILD AND CRAZY!



Välkomna till oss på estetlinjen, donnergymnasiet. Här har vi det gött! Jag menar, se bara på Sanna och Rebecka! Vilka goa människor vi har här!!!