fredag 4 maj 2012

Förlåt...

Hjälp, vad dåligt jag uppdaterar... Förlåt. Hatar sega uppdaterare. Men är ju själv en?! Förlåt...

Fredag. Eller, lördag numera... Var hemma hos Markus med mannen själv, såklart, Sareh och Fred. Förutom att jag blev kallad för Louise halva kvällen - så var det trevligt! Varför gillar du inte att bli kallad för Louise, Louise..? Ja. Jag får den frågan ibland. Louise är väl ett rätt så fint namn egentligen, men jag kan inte se mig själv med det namnet riktigt. Jag är ingen Louise. Det passar mig inte. Det upptäckte jag väldigt tidigt, så har blivit kallad för Lollo av mina vänner (FÖR DET MESTA) i nästan tio år...! Den ni!

Imorgon ska jag träffa syskonen Sparf! Grymt sköna människor. Vi ska shoppa loss på american bakery och baka ihop nått amerikanskt när vi kommer hem..! Sedan chilla hela kvällen. Igen. Älskar denna helgen. Jag BEHÖVER chilla. Jag måste säga att jag är chill, och ganska slö, som person. Men har inte chillat på en... Evighet? Var dock hemma måndag till onsdag denna vecka, pga min jäkla mun. Men då chillade jag inte, utan gick mest runt hemma och klagade på min tand..! Aj. Tandvärk är verkligen inte kul.

Fullmåne. Stämmer det att man har konstiga mardrömmar då? Känns inte kul i sådana fall...

Ska försöka sova, ganatt!





!