fredag 18 maj 2012

Sitter och lyssnar på Before The Worst med The Script. Åh, vad den är bra... Mina kompisar uppträdde med den på konserten med estetettorna förra veckan... Det var så bra! Och nu har låten fastnat. Lutar mig mot en kudde som har tusen fjädrar i sig som vill titta ut och sticka till mig, haha, hatar när det händer... Och lat som man är så orkar man inte bry sig, utan man fått sitta och lida smått av det. Och jag har ingen aning om varför jag skrev det där, har väl inte mycket annat att skriva... För ärligt talat, idag har jag bara suttit hemma och chillat. Tagit det lugnt. Hämtat mig. Kan låta hur tråkigt som helst. Men ibland behöver man det! Och idag var en sådan dag! Nästa vecka, mina vänner - då är sommaren här igen. Då ska det bli över 20 grader. Tror vi snackar fredag... Så det är bara att tagga! Ska snart lägga mig, gonatt! (ps: när man gör blogginlägg på datorn så vill det inte bli mellanslag... därför sitter hela texten ihop... lite dåligt...)