söndag 6 maj 2012

Förlåt.. igen

Vet inte varför, men av någon anledning så ligger jag här i sängen (försöker egentligen att sova) och tänker på allt dumt jag gjort i mitt liv. Allt det jag ångrar. Allt dumt jag sagt och gjort. Nu låter jag som en hemsk person... Anser själv att jag egentligen är ganska schysst, men vi alla gör misstag och tänker oss inte alltid för innan vi säger saker..! Men vill ändå säga förlåt. Kan ta upp några saker här, känns bättre då:

•Förlåt Lisa, för att jag slog dig så hårt en gång på lågstadiet så att du blev jätteledsen.

•Förlåt Melina och Jossan för att jag inte satte mig med er under senaste provet, men ville så sjukt gärna sitta nere i hörnet, haha förlåt...

•Förlåt Sareh för att jag dissade dig i telefonen igår...

•Förlåt Elin för att jag dunka in din skalle i en hård vägg för några månader sedan... Var verkligen inte meningen att det skulle bli så hårt...

•Förlåt Maria för att jag sa en dum sak i bambakön i ettan...

•Förlåt, min lilla granne, för att jag lät min hund jaga dig för några år sedan...


Okej, det var lite av allt. Kändes bra att skriva detta. Känner mig nu som världens tönt som lägger upp det på bloggen, men det kändes så bra... Jag står för det jag gjort fel! Kärlek till er som jag sårat.


För övrigt har jag pluggat och åkt bil med pappsen idag. Ganska chill söndag. GONATT!