torsdag 31 maj 2012

Sommar & studenter

Sommar. Nu är den faktiskt här och man kan gå ut utan jacka. Man kan bada. Man kan sukta efter en glass... Underbart!

Något som du kanske inte visste om är att 93orna är en av de största kullarna från 90-talet. Vi 95or är en av de minsta... Men nu tar 93orna studenten och det är många...! Det räcker med att gå in på facebook och se det. Alla lägger upp bilder på människor som tar studenten. Men jag klagar inte - la ju själv upp en bild på brorsan förra året när det var han som tog studenten.
Själv har jag inte planerat den innan. Bara lite. Men nu har jag insett att ett år på Donner har gått galet fort och snart är det ju faktiskt dags. Två år på gymnasiet går fort! Foooort!
Nej, jag vill inte tänka mer på studenten idag. Har ju nyligen börjat gymnasiet!?

Nu kommer det en fin bild på mig och världens bästa Elin: