söndag 13 maj 2012

Lisa...

...Du är så jäkla speciell. Vem är som du?! Du är unik. Jag undrar hur jag hade varit om jag inte träffat dig. Menar, jag kan upptäcka saker ibland som "oj, när jag sa den meningen så lät jag precis som Lisa!" eller "hon passar grymt bra i sådana där tröjor... Jag köper en själv!"
Asså Lisa - du inspirerar mig, du får mig att må så jäkla bra och du är alltid så glad! Även när det händer nått dåligt så försöker du vara positiv och blicka framåt! Gillar positiva människor! Människor som inte gör saker svårare än nödvändigt...!

Du bryr dig inte om vad andra tycker. Du har ALLTID varit dig själv. Du är så stark och cool..! Och du bjuder på dig själv. Det gör inte alla tillräckligt ofta... Och om du gör bort dig - det får vara en deal en liten stund, men sen kan du skratta åt det och inse att livet går vidare.

Bion idag. Visst var filmen rolig? Det kom en stund när jag satt där. En ganska jobbig stund, då jag insåg att du snart sticker till USA i ett helt jäkla år... Har typ alltid haft dig ca 100 meter härifrån... Du har alltid funnits här. När det åskar så tänker jag alltid "Lisa är bara några meter bort!" och det känns plötsligt tryggare? Och vi är ju trots allt Bill & Bull. Det är bara så det är. Och även om vi går i olika skolor och allt nu + gör olika saker på fritiden, så försöker vi ändå få det att funka. Och det funkar!
Men hur blir det när du ska åka? Att inte ha dig 100 meter bort när det åskar? Att inte ha någon som vill se en Adam Sandler-film lika gärna som jag vill... Att inte ha någon som vill spela in helt sjuka filmer med mig? För du och jag har det där extra. Du är min syrra!

Vet att du inte åker ännu - du åker i augusti. Men jag hoppas att amerikanerna kommer att vara snälla mot dig och jag hoppas att du kommer trivas. DU ÄR BÄST!