torsdag 17 maj 2012

Liseberg - yey!

Idag blev det Liseberg! Jag, Elin, Markus och Oliver struntade i att det regnade och allt. Vi såg det som en möjlighet istället - mindre köer. Men regnet lyckades vinna över oss och plötsligt skulle vi hem. Hade gärna åkt mer annars... Jag tröttnar inte så lätt, nämligen.
Sedan tog jag hem Markus och Elin för en allmänt chill kväll för tre trötta tonåringar hohoho. Så det var en bra torsdag! För övrigt så är inte resten av veckan planerad. Jag brukar planera vad jag ska göra under min ledighet, oftast för att ha något att se fram emot. Men denna veckan så har jag verkligen ingen aning om vad som ska hända...! Får väl ta en dag i taget. Förutom söndag - bilmässa med pappsen i Tjoleholm, hoho! Men annars så...! Ja. Ska sova nu. Gonatt!

(bild: jag och sockervadd. Var det enda jag kunde äta idag, i princip. Man tuggar ju knappt det, så...! För min mun är fortfarande öm... Hoppas det går över snart, finns så mycket jag vill äta...)