torsdag 28 augusti 2014

Igår och idag hann jag titta snabbt i affärer. Jag är ju inte ute efter höstkläder, med tanke på värmen i LA just nu, men lite tröjor satt faktiskt inte fel. Jag var ute efter något enkelt som var lätt att matcha, men när jag tittade in på Zara idag så insåg jag att man kan kombinera både enkelt och roligt! 
Jag är ingen person som brukar gilla att modeblogga, men ibland kanske det inte är helt fel att göra det, trots allt! 

(Egentligen tänkte jag fota med min systemkamera, men jag har tappat bort minneskortet - igen...)



Japp, texten stämmer. I min egna värld är jag hur känd som helst, helt enkelt. Acceptera det bara. Haha, lite rolig text på tröjan är väl inte alltid fel? Köpt på Zara!



En enkel, svart tröja som jag faktiskt har hittat på Gina Tricot. Det är någon blandning mellan en vanlig, långärmad t-shirt och en collegetröja. Jättemysig och jag är supernöjd! Man kan ju ha roliga smycken och annat till. 



... Så jag köpte även ett halsband. Detta tycker jag är riktigt tufft! Sett liknande förut (bland annat på Miley Cyrus, hehe...) och tycker om det väldigt mycket! Också köpt på Zara. 



Längst fram hänger en t-shirt i samma modell som den med texten, men här har vi lite Disney-tema istället. Enkel, rolig och ball, tycker jag! Vem sa att svart och vitt är tråkigt? (Nu har iofs inte särskilt många sagt det, men ändå...)