måndag 4 augusti 2014

Helgen var riktigt härlig och Johan och hans underbara familj hälsade på! Det var riktigt trevligt och hade man haft tid så hade man gärna satsat på en helg till snart, men det är faktiskt mycket man ska hinna med i augusti nu, för rätt många människor... Många av mina kompisar flyttar ju redan om tre veckor (!) och det är rätt sjukt. Idag var det nämligen en till som kläckte den nyheten. Lif drar till Uppsala. Nu börjar ett nytt kapitel i våra liv! För nästa månad är det min tur. Då tar jag flyget till LAX Airport, vilket är lite sjukt. Men jag är så taggad! 
Lif och Lisa var här ikväll och vi åt middag, tog en promenad för att se solnedgången och såg sedan en film. Imorgon skulle jag bara jobba i några få timmar, men chefen är sjuk nu, så det ser ut som att jag får ta hand om affären hela dagen. Det känns bra med extrapengar, men jag blir rätt uttråkad av att jobba 9 timmar i streck utan paus, eftersom jag blir ensam i affären...! 

Aja, taggar fredag. Då är jag tillbaka på Marstrand, ett ganska bra tag! 

Bilder från de senaste dagarna: