fredag 15 augusti 2014

Imorgon åker vi hem till stan. Det är väldigt blandade känslor inför det. Jag kommer ju tillbaka en helg till, men det är ju i princip höst då. 
Sosso flyttar på tisdag. Imorgon kan vara den sista dagen som vi tillbringar ihop innan vi ses snabbt igen till vintern. Hon kanske kommer hem en helg innan jag åker, men ändå. 

Jag pratar med mina rumskompisar varje dag nu. Okej, skriver, men ändå... Vi har nog börjat inse att vi verkligen behöver varandra. Ska bli så himla kul att få bo ihop med dessa glada människor snart! 
Jag är faktiskt inte särskilt nervös inför flytten just nu. Men att läsa en kurs i matte känns inte alls bra och jag kommer göra bort mig... Men den kursen läser vi bara i några veckor. Det får gå. Jag får ta mig igenom det på något sätt. Sosso har lovat att hjälpa mig via Skype. 
För övrigt känns allt toppen och jag är redo! 

Måste slänga in en bild på mammas födelsedagskort från familjen, haha: