lördag 16 augusti 2014

Nu är det för nära för att vara sant. Herregud. Lite mer än en månad, bara!? Sedan sitter jag i en lägenhet i norra Hollywood, tillsammans med Dani och Denis, och taggar skolan. Hjälp, så sjukt! Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös, men mest på ett bra sätt! Är taggad! 

Jag och Lisa var på Sossos konsert och den var helt enkelt grym! Vi hann även kolla lite i affärer (köpte två nya armband, det blåa och lila) och köpa god mat. Efter konserten blev det riktigt kallt ute och jag fick höstkänslor. Jag och Lisa skyndade oss till spårvagnen och ville bara hem till värmen, men att få komma hem till värmen blev inte riktigt så mysigt som jag trodde att det skulle bli; jag måste städa och bädda om sängen med nya lakan. Det känns halvsegt när man är riktigt trött... ZzzZzzzZz...