torsdag 7 augusti 2014

Igår kom Andrea hem till mig efter jobbet. Vi käkade på altanen och hade en allmänt skön chillkväll. Den var välbehövd, kan jag ju säga! Kan man säga "välbehövd"? Ja, det låter som ett vettigt ord! 
Sedan kom även Bella hit och det blev mycket prat och skratt, en massa glass och annat gott. 
Snart kommer Elin hit. Vi ska äta (helt olika rätter, men ändå!) och bada! Bella kommer sen idag igen, haha. Hon ska sova över, för det ska kanske åska inatt och det är det värsta jag vet. Så lite sällskap är aldrig fel! 

Nu har jag precis diskat och städat en massa. Jag har lite kvar, men det tar jag lite senare. Det är så otroligt varmt nu och det ska bli gött att få bada! 

Jag måste börja träna. Jag är så otroligt lat. Det är dags nu... Jag tror inte på det där med att bara äta nyttigt (även om det är något man kan göra oftare och det är ju grymt!) och att aldrig unna sig saker, för livet ska levas och då och då tycker jag att en rejäl foodgasm behövs. Men träning gör så otroligt mycket och jag känner att min kropp skulle må bra av att få röra mer på sig. Tur att jag har nära till gymmet när jag flyttar sedan! 

Snart kommer Elin, dags att publicera detta inlägg. Ciao!