söndag 24 augusti 2014

Usch, vilket åskoväder vi har i stan! Helt sjukt! Har åskat i flera timmar och det är fortfarande inte över. Eliot är extremt rädd för detta och jag skulle ta ut honom innan läggdags, men det ser inte ut att bli av på ett bra tag... 

Jag sa hejdå till Markus igår. Riktigt sorgligt... Men vi ses till vintern igen och vi ska ju självklart höras. Men det kändes extremt konstigt! Imorgon flyttar han! Hoppas du får ett grymt år, bfamf! (Brother from another mother forever). 

Idag har jag hängt med Lisa och senare med Bella! Imorgon ska jag leta efter en väska i stan med Elin (jag behöver verkligen en...) och sedan blir det myskväll med Bella och Sarah! Taggar verkligen att få lön imorgon och taggar ännu mer att hitta en bra väska, hehe... 

Snart byter jag över till den andra bloggen. Tänkte skriva om lite förberedelser och annat i den och efter flytten blir det endast den jag använder mig av! Så taggad! 

Bild på söta Eliot som har gömt sig i badrummet, för han är ju livrädd för åskan: