onsdag 13 augusti 2014

Jag har haft väldigt sköna dagar på ön med Sosso och Malva. Imorgon åker Malva hem, dock... Då blir det jag, Sosso och endast några få till som är kvar på ön! Det är ganska tomt här nu, det är endast helgerna som fortfarande har lite att bjuda på. Men både igår och idag tog jag några glas ute med tjejerna och lite seglare, eftersom det är tävlingar här ute nu. Så ser det ut!
På lördag åker jag hem igen. Kommer hit en helg till sen, men för övrigt så blir det inte så mycket mer Marstrand... Idag fick jag reda på att mina sommarlov blir extremt korta, så jag vet inte hur mycket jag kommer hinna vara här nästa sommar, eller sommaren efter det... Vi får helt enkelt se. 

Nu sover jag hos Sosso, som jag spenderar all min tid med, förutom i duschen och på toa. Tur att jag står ut med henne, haha! Hon är fantastisk. En underbar kompis som jag kommer sakna så himla mycket. Men vi kommer alltid att ha kontakt med varandra och inget ska någonsin förändras! 

Lite bilder: