måndag 1 september 2014

Igår hade jag en sjukt rolig dag på Liseberg med Hille, Hanna och Jennie! Dagen var felfri och jag fick många, goa skratt. Åh, man blir alltid så lycklig av Lisse! 
Idag ska jag gymma med Hille (så går upp extra tidigt för det, den du!) och sedan träffa Lisa en stund. Vad som händer ikväll vet jag inte, vi får väl se! Kan låta töntigt, men tänker att jag kanske kan plugga lite engelska. Man tror att man kan så himla mycket, men jag kan inte ens säga dammsugare!? (Kollade upp det nu och det heter tydligen vacuum. Hade jag ingen aning om...) 
Jag ska skriva upp olika situationer som jag kan hamna i då och då i USA och sedan välja ut viktiga glosor som kan behövas i varje situation. Smart, va? 
Mamma vill även att jag börjar förbereda vad det är JAG VILL HA MED MIG. Den frågan kan vara den svåraste jag har fått, men jag visste att den skulle komma. Men ändå, det är hemskt. Speciellt det här med skor. Hur ska jag omsorgsfullt kunna välja ut vilka skor jag vill ha med mig?!

Nu ska jag gå upp så att jag hinner med gymmet. Det är verkligen dags för mig att börja träna. Jag har aldrig riktigt kommit igång, men nu är det dags. 

Bilderna i detta inlägg får bli snapchats från dagen på Liseberg igår: