söndag 14 september 2014

Jag är så djupt besviken. Hur kan det ha gått så bra för SD? Jag blir faktiskt tårögd av tanken. För det är så många som har röstat så otroligt fel. Ja, nä, så får man ju egentligen inte säga, men när det handlar om att särbehandla människor så är det helt enkelt fel och det anser jag (och många fler) att SD gör. Fy. 
Usch, detta är en mörk dag. På alla sätt, faktiskt. Sa hejdå till fler kompisar och har lite flyttångest nu, vilket stör mig. Jag har velat göra detta i flera år och nu när jag väl ska göra det så får jag lite ångest. Lite panik. Jag är inte nervös eller så, utan jag har bara ångest. Jag vet inte varför! Jag hoppas att det har lagt sig imorgon. För jag lär ju ha det hur roligt som helst! Är väl jobbigt att lämna allt som man har här hemma, bara... Men jag kommer ju tillbaka, så jag borde inte förstora upp det... 

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre...! Det blir den nog. Jag är ju egentligen riktigt taggad inför hela flytten! Fick bara lite panik idag... Sverigedemokraterna kan jag inte göra något åt, men det kan många andra... Snälla, tänk om... Du gör världen till en bättre plats då. 

Gonatt!