torsdag 11 september 2014

Jag har knappt hunnit blogga denna veckan... Det är så mycket grejer man vill hinna med nu innan flytten nästa vecka. Det är kompisar jag vill umgås med och det är förberedelser. 
Människor frågar hur det känns nu och helt ärligt så har jag inget bra svar. Det känns knappt! Det känns liksom overkligt, det har inte nått mig att jag faktiskt ska göra detta. Det är overkligt. Det är för bra för att vara sant! 
Har iallafall hängt med kompisar som sagt, ätit mycket froyo (varför gör jag det? Finns ju gott om froyo i USA...?), ätit extremt mycket annat, haha, och bara njutit av ledigheten. 
Imorgon ska jag ha min sista utgång. Kanske blir att man kan gå ut och ta något glas nästa vecka, men jag har lyckats få ihop ett härligt gäng och jag är så taggad! Men först ska jag åka till farmor och säga hejdå. Det blir lite sorgligt... Men om bara tre månader är jag tillbaka igen! 
Ikväll var jag med Bella, Felicia och Elsa! Hur mysigt som helst, men nu är det dags att sova. Slänger in lite bilder på Eliot som jag tog idag: