måndag 8 september 2014

Hängt med Lisa idag och dessutom klippt mig! Det blev även lite slingor i håret. 
Egentligen ville jag inte klippa något på längden, utan jag ville se hur jag passar i längre hår. Men min frisör sa att mitt hår var galet slitet, så hon var tvungen att fixa till det ganska mycket... Nu är jag korthårig igen, men mitt hår växer så galet fort, så egentligen är det inga problem. Aja, det blev snyggt iallafall! Jag är nöjd!

Nästa vecka flyttar jag. Denis flyttar om bara en vecka, så snart kommer lägenheten till användning! 
Nu chattar jag med min andra rumskompis, Dani. Vi har väldigt bra kontakt och det känns så himla bra!

Imorgon ska jag upp sjukt tidigt, för jag ska till tandläkaren... Kul. Men på kvällen blir det bio med kompisar, vilket såklart inte är helt fel! 

Har inte så mycket mer att skriva idag, får bli en roligare uppdatering imorgon. Gonatt!

(PS: På bilden här nedanför så ser det ut som att jag har mörkare hår nu, men ljuset i bilden luras, då jag numera är blondare egentligen!)