söndag 14 september 2014

I fredags var jag ute med ett härligt gäng! Vi åt ute och sjöng sedan karaoke, sjukt roligt! Vissa har jag redan fått säga hejdå till, för nästa vecka blir rätt tight med mycket packning och planerande. Hur packar man för en flytt?! Förstår inte hur detta ska gå till... 
Jag kommer att sakna alla så himla mycket. Det är helt sjukt. Människor som man träffar åtminstone varje vecka. Människor som är en stor del av vardagen. Människor som skapar så många fina stunder i mitt liv tillsammans med mig. Människor som jag kan skratta och gråta med. Människor som verkligen känner mig och kan säga vad som känns typiskt mig att göra. 
Men jag är faktiskt inte borta hur länge som helst. I värsta fall 3-4 år, men det är inte alls säkert. Vi får se! Men äkta vänner finns iallafall kvar och det är ju likadant med mig; är jag en äkta vän så ser ju jag till att jag hör av mig och att jag bryr mig. Tidsskillnaden kan göra detta lite jobbigare, men jag ska göra mitt bästa! 

Igår hängde jag med Sosso en sista gång. Idag åker hon hem igen (hon har ju flyttat) och vi ses inte på ett tag... Men jag kommer hem i december igen och stannar i två veckor, vilket känns bra! 

Och så kommer vi till vad som händer idag: Jo, jag har precis röstat, som sagt. Just nu är jag bara glad om sverigedemokraterna får mindre makt, eller hur man ska säga...! 
Senare ska jag äta middag ute med Melina och Elin. Det blir nog den sista gången vi ses innan jag åker... Vi får se. 
Efter det ska jag träffa Lovisa och Olle för att se Valvakan! Blir spännande, detta. 

Lite bilder från helgen:
(Fick tyvärr inte bild på alla...)