onsdag 3 september 2014

Hej och hå. 
Nu har jag jobbat klart! Hejdå, Kavat. Tack för denna sommaren! 
Dessutom åker jag om två veckor och en dag. Den, du! Jag är nästan äckligt nära den 19e september nu, alltså! Vilket skrämmer mig en aning... För tiden går så himla fort! Denna sommaren bara flög förbi! Men den var grym. Det blev en riktigt bra sommar. Jag delade upp det ganska bra och fick mycket tid både hemma i stan och på sommarstället. Vädret var grymt denna sommaren och ja, det var fantastiskt! 
Men ingen sommar är väl helt perfekt, heller... Jag missade min egna överraskningsfest (...) och fick nästan ingen bränna fastän vädret var med oss nästan hela sommaren. Okej, jag är ingen tjej som måste bli superbrun och sådant, men lite färg vill man väl ha...? Aja, det kan jag ta igen om några veckor. 

Imorgon ska jag och mina föräldrar diskutera hur jag sköter min ekonomi efter flytten. Det kan vara bra, annars går det nog åt h*lvete, i värsta fall... 
Jag taggar mest lördag! Då åker jag till Marstrand med Elin och Melina över helgen för att komma bort från stan lite och ta det lugnt. Jag får aldrig nog av Marstrand och åker mer än gärna dit en gång till! 

Så ser det ut! För övrigt har brorsan kommit hit och käkat middag och jag har varit allmänt glad! Men nu ska jag sova, ganatt