torsdag 20 december 2012

Vill säga detta:

Kom precis hem från Elin med gänget. Fick årets första julklapp! Två snygga tröjor, en nyckelring och ostbågar, haha! Sjukt bra! Och tröjorna var 100% min stil. Känns bra!
Vi hade det mysigt. Hoppas jag får träffa dessa människor igen. Och med detta syftar jag på jordens undergång... Jag tror egentligen inte på det, men av någon anledning har jag fått för mig att jag ska bli motbevisad på något sätt. Hoppas jag slipper bli det...
Men OM detta nu skulle råka hända så har jag några saker att säga:

•Mamma och pappa, jag vet att jag ofta är en rätt jobbig unge att ta hand om, men jag uppskattar det ni gör och ni är väldigt fina människor som har kommit långt i livet!
•Gabbe, du är en underbar brorsa som alltid har funnits där för mig i vått och torrt.
•Eliot, du är den bästa present jag någonsin fått och det kommer alltid att vara så.
•Lisa, du är en av de viktigaste människorna i mitt liv. Utan dig är jag rätt så halv och jag står knappt ut med att inte ha dig här.
•Sosso, du är verkligen inte som någon annan och jag älskar det + alla dina andra sidor. Du kan verkligen få mig att skratta!
•Bella, du är en sådan glad och positiv tjej som jag har insett att jag verkligen behöver! Mår så sjukt bra av att vara med dig!
•Min släkt, ni är den bästa släkten man kan ha. Älskar er! Så goa och glada!
•Sarah, jag saknar dig väldigt mycket och tänker på dig en hel del... Hoppas vi kan snacka snart! Behöver snacka med dig, det är en del av mig att kunna göra det.
•Elin, du är helt otrolig. Som en syrra. Vi kan snacka om allt, tjafsa om allt, glädjas åt allt... Systrar, helt enkelt.
•Melina, du är underbar. En av de snällaste människor jag känner, som verkligen bryr sig om hur andra mår. Rolig är du också. Du är min bitch.
•Markus, du är den goaste killen jag känner till och du är som en brorsa. Kan både snacka om allt och tjafsa om allt med dig också. Bfamf!
•Oliver, du är så jäkla underbar. Du gör livet roligare och mer underhållande. Du får en att må bra också, både med riktiga kramar och sms-kramar.
•Lif, du är saknad varje dag och resan till Shanghai var en av de roligaste någonsin! Saknar dig en massa, för du är en av de finaste människorna som finns!
•Andrea, din galning, du är en av mina äldsta kompisar och vi har gått igenom en massa tillsammans. Vi finns alltid där för varandra och du är en trygghet för mig.
•Claudia, du fattar inget av detta men du äger och du är så glad hela tiden! Min italienska syster är du!
(Shit, denna listan blir lång...)
•Anna P, du är väldigt rolig och du är också väldigt äkta, som få är. Det gör dig väldigt unik, kan jag lova!
•Matte, antagligen min äldsta kompis (efter syskonen Sparf. Ni är fruktansvärt bra. Tror verkligen inte att ni läser detta men ni är verkligen underbara), du är hur kul som helst och du är också väldigt äkta! Blir sjukt glad av att vara med dig!
•Larsson, du är en sjukt snäll kille och jag känner på mig att du om någon verkligen kommer att lyckas här i livet!
•Hanna, jag är så glad över att vi började umgås mer, för du är en otroligt snäll person och väldigt lätt att prata med!
•Fred, du är en väldigt skön kille som jag börjat hänga med lite på senare tid och jag tycker att du är hur skön som helst så det ska absolut stå med här!

Okej, denna listan kan ta år att skriva för jag vill att ännu fler ska veta hur omtyckta dom faktiskt är. Men blev plötsligt väldigt trött och känner att sömnen kallar. Men mina kompisar. Nära och kära. Ni vet nog vilka ni är. Tack för att ni finns. Vare sig vi går under eller ej, så känns det bra att ha fått det sagt. LÖÖÖVE!

Gonatt! Hoppas inte detta är mitt sista inlägg!