fredag 7 december 2012

FRISK (typ)

Var faktiskt riktigt glad när jag gick till skolan idag. Fastän jag börjar tidigare än alla andra på fredagar (piano). Fastän jag fortfarande är helt utmattad efter magsjukan. Fastän jag hade en sådan där dålig hårdag. Och det blir vad man gör det till! Haha, ja, även håret... Men syftade på det här med glädjen. Försöker man vara lite positiv i lite sämre lägen, så kan det antagligen bara bli bättre.

Kvällen. Åkte hem till Oliver med Melina, Markus och Elin. VI ÅKTE PULKA (bland annat)! Man får aldrig bli för gammal för sånt. Är fortfarande lika roligt. Speciellt när man har mysiga skor på sig. (En gång åkte jag i converse. Sämsta idén någonsin.)
Hade dock sjukt ont i magen halva kvällen pga en lång förklaring som jag inte orkar dra, så energin var kanske inte i topp... Men glad var jag!

Imorgon är det julshopping som gäller! Om jag inte får ont i magen igen... För då lär jag svimma mitt i stan. Men annars, så! Ska vara där med Andrea och komma igång med julklappsshoppingen. It's time!
Sedan blir det glöggkväll hos Frida och kanske lite annat om jag hinner/ mår bra.


Har fått ett ryck. Måste ta ned en massa gosedjur till mitt rum snart. Saknar dom. Måste få hit Nalleman och gänget. Hämtar dom imon.

Bild: Mitt nya instrument i skolan, haha... Nej... Men var sjukt kul att prova på! Roligaste lektionen på länge!