lördag 22 december 2012

Det är rätt patetiskt, egentligen. Man har fullt upp 24/7 när man går i skolan och man har alltid något för sig. Och den tiden då man sätter plugg åt sidan, tex på lördagar, då vill man hinna träffa sina kompisar. Så det är alltid något. Men nu när man väl har lov så har man plötsligt inget för sig. Eller, okej, det är julafton på måndag, då är det ju fullt upp. Och jag har träffat kompisar varje dag detta lovet, förutom på onsdagen. Men ändå. Har vant mig vid att stressa mig upp ur sängen varje morgon. Har vant mig vid att göra en läxa i sista stund. Har vant mig vid att få ångest för att jag lägger mig för sent. Men nu är allt tvärtom. Det är nu jag ska ta det lugnt och passa på att slippa stressa. Men av någon anledning så gör det mig lite rastlös...! Detta är rätt hemskt, egentligen... Men jag kommer säkert in i det snart...

Lunch imorgon med Bella och Hanna. Sedan Skype med Lisa. Sist julpyssel!

Goonatt

(Okej, vet att bilden blev suddig, men kolla vilken cool gran vi har. Ankor och gurkor i den... Rätt najs.)