torsdag 20 december 2012

Jullov innebär tydligen inte sovmorgon hemma hos mig, och det suger... Imorgon sätter jag fällor utanför min dörr.

Ska till stan snabbt för att göra två små ärenden (som jag egentligen inte alls orkar göra, men måste man så måste man...).
Ikväll äter jag min favoriträtt, potatisgratäng med ryggbiff, helt otroligt gott, för er som inte vet, och sedan drar jag hem till Elin med gänget. Så middagen och framåt borde ju bli bra...!

Sidecut. Var längesedan jag var så nöjd med en frisyr. Dom flesta sa "gör det inte! Du kommer ångra dig!" Sant, risken var möjlig. Men hår är ganska bra på det sättet, för det växer ut igen, vilket inte alla verkar tänka på. Och en sidecut kan du lätt täcka för med ditt övriga hår. Men jag ska fortsätta med sidecut och jag ska nog göra den större...! För jag trivs så grymt bra i den och tycker att den är riktigt snygg, om jag får säga det själv..!
Tycker att allt för få tjejer vågar göra lite risky saker med sitt hår idag. Vill du klippa det kort, gör det! Vill du prova en annan hårfärg, gör det! Hår växer ut igen och det löser sig!

Här har vi en grymt cool sidecut. Inte alls min stil, men tyckte bara den var allmänt cool: