lördag 1 december 2012

Lördag. Började inte särskilt bra. Knäckte min rygg, när jag var ensam hemma. Kunde inte resa mig upp, så fick ligga och vänta i en evighet på att mamma och pappa kunde komma hem och hjälpa mig upp. Det var äkta smärta, kan jag tala om. Men nu känns det lite bättre.
Var med Fred, Elin och Markus ikväll. Var skönt. Inte för att jag orkade göra så mycket, vissa rörelser gjorde sjukt ont att göra med tanke på ryggen. Men lite film, prat, pizza... Yes!

Imorgon är det plugg som gäller. Men ska även hinna fira min kompis en stund, som fyllt år. Sedan är det måndag igen. Förlåt, men jag har redan ångest!? Gillar skolan, men jag har ingen energi just nu. Jullov, skynda dig.

Har ingen speciell bild att bjuda på idag, så slänger in en bild på Lovajsa och Älän! Den är fin den också!