måndag 3 december 2012

Dagen började inte så bra. Snön skapade trafik så jag fick stressa mig hela vägen till tandläkaren. Väl där fick jag en ny tandställning så jag har galet ont i tänderna just nu, ingen överdrift.
Sedan hoppade jag på fel buss när jag skulle till skolan. Eller, det var egentligen rätt buss, men åt fel håll. Så jag fick en lång tur runt stan, kan man säga.

Sedan hade skolan julkonsert! Jag och kören uppträdde med två låtar, var sjukt roligt, faktiskt! Att uppträda, alltså. Hade nog uppskattat att titta på alla framträdanden mer om jag inte fokuserade på min smärta under hela kvällen. Alla som har tandställning förstår mig. Aj.

Imorgon är det klassens dag, så jag slipper skolan! Blir nog kul!

Hade inget annat intressant att berätta, kanske har jag det imorgon. Wiho. Gonatt!