torsdag 13 december 2012

En halvtråkig dag i skolan, faktiskt... Men aja, är ju inte så mycket kvar! Imorgon blir en lång dag, men jag står ut!
Var i stan efter skolan med några kompisar för att köpa lite julklappar! Av någon anledning är mina fötter helt slut. Kanske inte bästa skorna att springa runt i...
Imorgon är det tjejkväll med Elin och Melina. Bara ha tjejsnack om allt och inget i myskläder.
På lördagen träffar jag Markus, Fred och Elin en stund! Julkonsert och grejer!
Och sedan, efter helgen, då är det två dagar kvar. Sedan är det äntligen lov. Lovet innebär rätt mycket bra grejer, faktiskt:
•Ledigt från skolan (HALLELUJAH)
•Ska söka stipendium till olika skolor utomlands, i hopp om att kunna studera på nått kul ställe efter gymnasiet!
•Närmar mig år 2013, som innebär bra grejer, tex att jag blir myndig!
•Närmar mig sommarlov, som aldrig är fel!
•Närmar mig resan till London med tre av mina bästa vänner!
Etc etc! Tror att det kan bli ett bra år!

För övrigt så kan man se numera när vagnar och bussar kommer på min hållplats. Är väldigt glad över det, faktiskt! (Vet att man knappt ser på bilden, men vill inte lägga upp vilken hållplats jag bor närmast etc...!)

Ps. Har en lektion imorgon till halv nio. Nästa lektion börjar halv två. Vilken jäkla håltimma. Tips på vad jag kan göra, hör av dig då, snälla...