fredag 28 december 2012

Haft en grymt bra dag. Vaknade lite väl tidigt, kanske... Men även det kändes okej!
Träffade min gamla kompis Hille, från min förra klass i högstadiet. Var så himla kul att träffa henne igen, var så sjukt längesedan sist! Slänger in en fin bild på henne när hon ler så vackert, haha! Tror att hon bjussar på det!

Sedan gick jag en sväng med Elin och Melina i stan. Skyndade hem för att fixa lite grejer, sedan åkte jag hem till Melina för att träffa henne igen med resten av melonerna. Mysigt som vanligt, speciellt denna gången!

Imorgon ska jag vara med Bella och Hanna! Älskar lov. Vilken frihet. Fast har en del plugg över lovet också, faktiskt... Tänkte börja lite denna helgen... Kan inte lova något, för jag snackar en del bullshit, men ska försöka få lite gjort...! Du får gärna påminna mig, haha.

Är en dålig vana att somna tre/halv fyra varje natt, så ska försöka sova nu... Gonatt!