söndag 30 december 2012

Tack och hej, 2012

Wah! Sista dagen av år 2012! Måste säga att detta året blev rätt så bra, trots allt...! Jag har haft det väldigt roligt! Har väl hänt sämre saker också, såklart, men ett helt år är sällan felfritt...! 
Har nog lärt mig en del saker och förändrats en del, kanske. Förhoppningsvis mognat lite, haha! 

Tog en tillbakablick på årets bilder i iPhoto. Hittade en sjukt massa roliga bilder! Synd att jag inte kan lägga upp alla, haha... Men valde ut några speciella som jag föll för!


Shanghai med Lisa och Wera hemma hos Lif - lätt en av de bästa resorna!


Saknar Lif varenda dag! Var sjukt kul att få träffa henne igen!

Jag firade sista året som skitunge på Joe Farelli's!

Firandet fortsatte lite dagen efter! 

Sommaren kom. Vi hade en hel del regniga dagar, men även en del varma och fina. (Försöker förtränga de regniga dagarna, hehe...)

V.I.P-taket under seglingarna på Marstrand med Sosso var härligt!

Senare åkte jag till Claudia i Italien!

Vi hängde i Rom, bland annat!


Härliga Claudia som jag inte hade träffat på ett år...!

Nästa gång kommer hon hit!

En sommar utan Sosso är ingen riktig sommar.

Inte utan Lisa heller...!

Jag handlade i pyjamas för första gången.

Och satte upp en banderoll, hihi...

Och sist, men verkligen inte minst - jag bytte rum, efter flera års tjatande. 


Så, hoppas 2013 blir minst lika bra! Nyårslöftet blir att ta körkort innan 2014. Är väldigt osäker på om jag kommer lyckas, men jag ska försöka...! 

Ganatt!