lördag 14 maj 2011

tillbaka

Hej på er!

Nu är jag tillbaka. Men jag kommer tillbaka med små steg - det kommer inte att bli fem inlägg/dag nu den första tiden, utan jag kommer att börja blogga lite långsamt... Mest för att jag inte vill tappa läsare! Tror inte att jag ö.h.t vågar kolla statistiken nu....... "Idag: 3 läsare." Ooh...

Jag har inte bloggat denna veckan pga olika anledningar. Vissa anledningar tänker jag faktiskt inte ta upp i bloggen, men jag har iaf varit väldigt stressad, inte sovit tillräckligt mycket, oroat mig med en massa gymnasieval, gamla tankar från förr har dykt upp i min hjärna, jag har haft sjukt mycket plugg... Så jag har helt enkelt inte orkat. Jag har knappt orkat vara med kompisar, iaf inte de första dagarna i min bloggpaus. Men nu är jag tillbaka - men med små steg, som sagt.


Vad har hänt denna veckan? Förutom plugg och annat så var jag på föreställning i tisdags, tillbaka till musikalteatern för att se deras show. Lisa och andra kompisar var med, så det var verkligen ett måste att gå - och bra som tusan var det! Saknar det där stället,,, Det känns sorgligt att jag slutade, men vill jag ha en framtid så måste jag ha tid till plugg... Jag behöver tid till saker och ting.
I torsdags tog jag sista sprutan (garda) med Sosso. Ja, ni har rätt - den sista gör kanske lite ont... Men det går ju så fort och det är så värt! Har ni tjejer i min ålder inte tagit den så tycker jag att ni ska göra det!
Efter sprutan så drog jag och Wera på kurs så vi får börja övningsköra! Så snart ser ni mig på gatorna - se upp.

Igår så var jag hos Wera på tjejmiddag. Efter det så blev det lite mer ös, fler människor kom etc. Jag var inte där så länge, men en stund - det var väldigt kul!
Sedan kom jag hem, trött som f*n. Har ju som sagt inte sovit så mycket denna veckan. Glodde på tv och var inne på skype, men somnade i soffan...


Nu är jag vaken, redo för en bra dag! Ska antagligen till stan en stund för att bränna lite presentkort. Jag drar nog själv! Jag har inga problem med att göra saker och ting med mig själv, jag är nog en ganska självständig person. Det var jag inte för några år sedan, men det senaste året så har jag blivit det och det är faktiskt en sorts frihet, tycker jag.

Efter det så är det rep med bandet. OCH EFTER DET (haha) så drar vi hem till PP, med några kompisar, för att ha en chill kväll och sova över. Kommer nog att bli nice!

Nej, nu ska jag ut med vovven! Ciao!



Lilla jag innan kvällen. Kalla mig w-be modell, jag är redan medveten om det nämligen xD


Kände mig tvungen till att lägga upp denna bilden på B & E, så sjukt fin!


:)