lördag 7 maj 2011

roliiig helg!

Goden morgen, eller något...!

Igår blev en väldigt chill kväll, i helhet, och jag tror att jag behövde den. Jag ville bara sitta och chilla, inte känna mig behövd eller någonting (förutom av min hund då som jag passade), så livet var ganska gött.

MEN nu är det slut på helgens chillande, för resten av helgen ska bli braaa!
Idag: Förbereda inför tjejmiddag som jag ska ha för att jag fyllt 16, så femton goa tjejer kommer hit! Sedan så sover Sosso över också!
Imorgon: Liseberg!!!!! Åh måste hinna åka allt allt allt, så ska typ upp tidigt...!


Så helgen blir ganska bra! Blir nog lite plugg på söndagkväll, men annars så TÄNKER JAG FAKTISKT INTE BRY MIG DENNA HELGEN. :)

Äntligen värme - ska bli varmt idag! Vääääääärt.... (Svennetalk)

seees



HAHAHA hade verkligen ingen bättre bild att lägga upp, så här kommer en bild på min frukost: K-special och banankaka! (Nyttigt, vaaa...?)



;)