söndag 29 maj 2011

är man inte LITE självständig?

Jag förstår mig inte på en sak.
Människor som tar sina polare för givet. Det är nog det värsta som jag vet.

Människor som tror att polarna ska finnas där och samtidigt bli behandlade som skit. Polare som börjar umgås med människor som de VET att man har svårt för - men ändå så förväntar de sig att man ska börja gilla idioterna för att polarna gillar dem.


Jag tänker inte hänga med i ett jäkla koppel. Jag är en fri människa som borde ta och gå igenom vilka människor som är rätt för mig och vilka som inte är det. För jag vill inte ta skit. Jag tänker inte ta skit. Dags att bryta nacken på pålsteken - jag lämnar hamnen med min båt! (Ja, jag kom på det där själv, haha!)


Jag förändras inte. I was born this way, baby. Har sett och hört en massa människor som säger så, men man märker att det inte finns något bakom de där orden.

HEJDÅ, GAMLA HAMN. NU ÅKER JAG VIDARE, MATHA FÅCKERS.

!!