söndag 22 maj 2011

det är söndag - och vi lever!

Nä men hejsan!

Tänkt på att vi lever? Vi skulle ju egentligen dö inatt, (18 amerikansk tid eller vad det nu var...) men inget hände - like I told you! *stolt*
Någon som verkligen har failat är gubben som sa att vi skulle dö. Ja, han borde skämmas. Tagit död på människor som blivit så rädda, så de har begått självmord.

Jaha, söndag idag då. Och regn, såklart. Vem väljer egentligen att bo i Sverige?! Ett tråkigt land med sämsta klimatet. Kan vi inte bara spola fram en månad så jag kommer iväg någon gång?!

Emelia kommer iaf hit idag, vi ska plugga SO. Sen när hon har stuckit hem så ska jag plugga ännu mer, franskaskit. MEN det är mitt sista franskaprov i mitt liv. Ni kan glömma att jag ska läsa mer franska i gymnasiet, aldrig i livet.

Om jag fick bestämma så skulle jag ta ett flyg till Hawaii nu. Långt här ifrån, varmt och skönt, inte Sverige... Vem hakar på?!

Jaja, bäst att ta tag i sitt liv.

sees