lördag 21 maj 2011

hah men tjena! jordens undergång idag?!

Heej på er!


Var det jordens undergång idag då? Eller vad tror ni? Tror inte jag...
Mannen som säger att vi ska gå under ser ju från bibelns perspektiv, och jag tror ju inte på bibeln. Så varför skulle jag då tro att vi ska gå under idag? Men ack, jag har haft fel förut :P

Hade som sagt PP och Anna här en stund igår, nice! Goa tjejer, de där!
För övrigt så satt jag och glodde på film resten av kvällen igår: Baby On Board, rätt så bra film!
Idag så började jag dagen med att JOGGA KLOCKAN KVART ÖVER ÅTTA PÅ MORGONEN, med Lisa och Eliot!
Lisa har gått och skaffat sig värsta grymma kondisen och min astmasprej räddar mig en hel del, så vi höll ut längre än gångerna innan då vi joggat!

Ska nu sätta mig på altanen och plugga, yey me... Ska hänga med Lisa ikväll. Som ni märker så blir det ingen sådan där speciell helg, utan det är mest plugg som gäller...

Aja, ha en bra helg!