fredag 20 maj 2011

stulet av Micahs blogg

hej hej vet inte varför jag gör dessa men många bloggare tycker att det är kul iaf! hahah


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? hahah venne... 2? 3?
Vad tycker du om kärlek? venne, lite weird... men nice också!
När kramade du någon sist? venne xD säkert ngn i skolan idag
Saknar du någon speciell person? jao
Har du svårt för att bli kär? ja!
Är du singel? aah
När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: räknas det när man svimmat? jo men ja isf!
Hånglat med nån riktigt ful: heh
Hånglat med fler än 50 pers: hahah nej?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nää!
Gjort något riktigt dumt? haha har la hänt
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, det e klart...
Åkt ambulans? näpp
Åkt polisbil? nepp
Gjort nåt olagligt? hahah ah lite xD
Fått din mamma att gråta? ja när jag va yngre o va jävligt dum o.O
Slagit ner någon? njah
Skämts över dina föräldrar? haha jaa
Sagt jag älskar dig och menat det? jaa
Tar du droger? nej xD
Dricker du? nej, bara provat några ggr
Vilka kläder sover du i? pyjamaaas
Vad hatar du verkligen? paprika... och ånger :O även start och landning i flyg
Varit kär? haha ja
Är du ensam nu? ja det e jag! eller ne min hund e här :)
Vill du gifta dig? klart jag vill!
Vill du ha barn? jaa :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag xD
Såg dig gråta? tjejerna i klassen (alla höll fina tal i skolan idag)
Fick dig att gråta? emelia!
Du delade en dricka med? anna och pp!
Du gick på bio med? emelia, lisa, wera och bea!
Skällde på dig? venne :P
Sa någonting till dig och vad var det? Gabbe, som sa "nu drar jag, hejdå!"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja! talen då va...
Kramat någon? aah :D
Pussat någon? min vovve x)
Köpt någonting? jaa..!
Sjungit? yees
Saknat någon? ah!

JAG HAR:
Digitalkamera? aah!
Systemkamera? (mamma har...)
Telefon på rummet? (den funkar inte längre...)
Egen dator? yees mannen
Könssjukdom? jo men det har jag ju då va, ingen hemlis ;) HAHA NEJ
Bra kompisar? ah! :)