måndag 23 maj 2011

NU FÅR DET RÄCKA...

går inte att lägga upp bilder från min laptop... blir arg?!

aja, sitter och käkar japanskt godis samtidigt som jag är inne på skype. Jag orkar inte plugga mer. Det får räcka. Jag måste ha lite tid över till ett liv också...


Fick lite saker av mamma och pappa igår, när de kom hem från London! Fick bla en t-shirt jag önskat mig från det bästa märket i världen - All Saints. Det finns inte i Sverige, därför passar man på i USA och England...!
Har ni något sånt märke? Kanske A&F? Många gillar det! Jag också!


(detta inlägget kommer säkert se jättetråkigt ut, har ju inga bilder... ber om ursäkt...)



Vad tycker ni om micahs.se ? Den unga morsan som är typ 7 månader yngre än mig?
Jag anser att hon är som vilken omogen, korkad tonåring som helst xD tycker dock att hon sköter om Kelly väldigt bra! När man ser på Teen Mum så ser man vissa mammor som bara är ute och festar medan päronen får ta hand om ungen hemma. Men det gör inte Kelly, så hon e bra tycker jag! Visst, lite naiv och så... Men annars, så!
Vad tycker ni?

vi höörs!



:)