söndag 15 maj 2011

Stulet av Paow heheh


Jag lyssnar på… La Roux för tillfället, "Cover My Eyes"
Jag mår bäst när jag… Vet att jag har något underbart framför mig att se fram emot
Stockholms bästa stadsdel är… Hahah jag vet la inte?!

Den bästa krogen heter… Öh... Venne riktigt
Jag pratar… Ofta om saker som ingen fattar
Jag älskar/tycker om… musik, mer än något annat tror jag...
Min bästa vän(ner) är… är underbara
Min första riktiga kyss… var underlig
Jag avskyr när folk… förändrar personlighet för att vara som många andra trökmönsar
Kärlek är… jobbigt
Någonstans, tänker någon… på hamburgare
Jag kommer alltid att vara… mig själv
Jag är hemligt förälskad i… Enrique Iglesias (ingen hemlis, kanske...)

Sist jag grät var… någon vecka sedan
Min mobiltelefon är… min bästis haha
När jag vaknar på morgonen… så somnar jag om
Just nu tänker jag på… hur jävla mycket jag längtar efter USA nästa månad
Bebisar är… fula
Homosexuella är… som vilken människa som helst?
Blondinbella är… blond och söt!
Ikväll ska jag… SOVA TACK...
I morgon kommer jag… att gå till skolan. yey.
Jag vill verkligen… att en limo ska ställa sig utanför mitt hus och hämta mig, köra mig till flygplatsen och ta mig till Hawaii.