måndag 9 maj 2011

monday

Halloj!

Skön dag, eller hur?! Varm och skön - älskar dessutom känslan av att kunna gå i t-shirt, utan en massa annan skit över...!

Så jodå, allt flyter på just nu! Förutom två prov denna veckan... Dör... Men för övrigt, så!

Vill säga det ännu en gång - sorry för dålig uppdatering som det var nu över helgen, men jag gjorde en del som sagt och då kände jag att bloggen fick komma åt sidan...

Varför ska alla tjejer se ut som strippor i alla musikvideos? Sådana här amerikanska, typ. Pop och R&B, ni vet. Om jag ska vara med i en sådan video någon gång så ska jag ha på mig säckiga mysbyxor, världens pösigaste huvtröja och andra sjuka grejer - bara för att bryta det, hahah... Och så ska jag försöka se jättesexig ut! Kommer inte lyckas... Erkänn kul?!

Längtar tills imon!!!!! Ska till mitt gamla musikalställe, på uppvisning. Känns sorgligt att inte vara med i år, men ska bli kul att få titta iaf!

uppdaterar mer sen, sees