söndag 15 maj 2011

helgen

Halloj!

Igår var jag som sagt över hos PP med några andra polare. Skittrevligt var det! Några av oss sov över också, lika gött det! Vi glodde lite på Eurovision Songskiten, vi gjorde världens barnsligaste lekar etc... Hahah.
Idag så åkte jag en snabbis till stan med J-man. Vi kollade på datorer och grejer till honom i Apple Store. Efter det drog han hem, DÅ PASSADE JAG PÅ att använda lite presentkort som man har fått...! LOVELY. Fick köpt en svinsnygg jeansskjorta och ett halsband från Madly som jag har önskat mig ett bra tag! Det väger typ tusen kilo men fy vad snyggt det är!

Jag var nära på att köpa ett annat halsband idag också, men lät bli (det fanns så mycket man ville ha så får fan sitta och bestämma mig i några dagar. Eller ska jag lägga ned pengar på ett nytt par converse? Behöver lite nytt till sommaren, som ni kanske förstår...). Men det var väldigt snyggt iaf, det var som ihopsatta ord som bildade en grym mening:
"Be yourself, everyone else is already taken."
Vore nice att gå runt och bära ett meningsfullt halsband för en gångs skull...!
Det jag köpte idag har en massa kors på sig. När jag kom hem så sa mamma: "Men du är ju inte troende eller något i den stilen?"
Jag är troende på mitt egna lilla vis, så kors kan fortfarande representera något för mig. Jag vill inte kalla mig kristen, för det är jag inte. Men jag tror på något.

Jaja, ska inte sitta här och skriva en massa skit! Eller, skit är det ju inte... Men jaja, skrolla ned och se bilderna i detta inlägget nu!


sees



Fick tillslut halsbandet från Madly <3



Köpte denna jeansskjortan! Fanns bara en kvar - så jag satsade! (Märke: One Teaspoon)



Shit va snygg tröja... Håller ni med mig?! ps samma märke här



Provade detta linnet idag, vill fane mej ha det...!


:))