söndag 29 maj 2011

söndag...yey...

Hallå där!

Okej, denna helgen var stressig... In a positive way, dock! Igår hamnade jag och Emelia i Torslanda. Vi såg något konfagäng som skulle spela upp en musikal. Det var rätt så bra!
Efter det så drog vi hem till Oscar, han hämtade oss en och en med moppen, haha...! Vi började se Farsan, men vi fattade tillslut att vi hade mycket att prata om, så jag såg inte klart den, hehe...

Mors dag då, va! Jag och Gabbe (min brorsa) hade köpt en fin krukväxt och ett stenhjärta (vitt ni vet som det står "kram" på) till henne och gav henne fika på morgonen. Hon verkade glad! Fixade ni något speciellt idag? :)

Efter det så la jag mig igen, har knappt sovit på två dygn...
Vaknade igen klockan tolv av att MITT BEN KRAMPADE. Det har hänt en gång förut, och jag fattar inte vad det är... Men det gör hur ont som helst! Någon som vet vad detta är?!


Har iaf lite plugg idag att ta tag i (ska göra klart en film som ska visas upp på SO'n imorgon), jag ska städa och ah... Lite sådant... Ska även förbereda ett hejdå till denna datorn, hon lämnas in imorgon... Får inte behålla henne mer, buhuhu!!! Tur att jag har en dator med apple kvar iaf...<3

aja, hare bra! Borde gå upp, klockan är snart ett... seees



Går ju som sagt inte att spara bilder på denna datorn, så får slänga in en äldre, extremt fin bild på mig, Wera och Emelia, hahah. Vi bjussar! (Tror jag?)



:)