lördag 28 maj 2011

go fredag/lördag!

Hej! Inne på datorn som man inte kan spara bilder på, så inga bilder... Men ska lämna in datorn i övermorgon, så det slipper ni snart, när jag blir tvungen till att använda Mackan all the time...;)


Var iaf hemma hos Gurra med ett gäng, hur kul som helst! Vi gick på bio först och såg Baksmällan 2, grymt rolig film, skrattade typ hela tiden...! Helt seriöst, en ny favorit! Sedan så drog vi hem till honom och hade det allmänt kul, tills solen höll på att gå upp... Då fattade vi att det kanske var dags att sova... Men man fick inte direkt mycket sömn, så jag ska nog ta en tupplur snart...!

Jag gjorde musiktest på Donnergymnasiet igår...! Jag var sjukt nervös. Inte nog med det, jag fick vänta längst av alla tills det blev min tur. Så man var nervös i några timmar, om man säger så...!
Jag tror att det gick ganska bra. Gjorde bort mig lite när jag skulle sjunga en hög ton och lite sådana småfel - men i helhet så kändes det ok! Vill jättegärna in! Folket verkade gött!

Vad händer idag? Jo, ska sova en stund... Behövs - seriöst. Sedan så drar jag vill Torslanda för att träffa Oscar etc. Emelia ska med egentligen, men ibland känns det mer troligt att Angelina Jolie skulle höra av sig än att Emelia skulle göra det...! In på FB om du ser detta, Melian.


Det var det! Fullt upp denna helgen så hinner inte blogga så mycket, men vad tusan - det kommer!


sees