måndag 27 september 2010

Snygg design?


Bild på när jag och Lisa ställde upp i talang. Fast än det nästan va omöjligt att gå vidare så är jag jättenöjd över insatsen och att vi hade det så kul ihop, jag och Lisa! Ge aldrig upp ;) dream on!



Bestämde mig för att fixa till utseendet på bloggen lite! Snyggt?

Du kan fortfarande inte kommentera på denna bloggen! Med meningen =)


Idag är en... dag! Varken bra eller dålig, antar jag.

Det bra är att jag fått bekräftelse på att jag ska få praoa på gothenburg studios (kolla deras hemsida om du vill veta exakt va det är) me lisa :D och en annan sak...! Avslöjar det inte här nu men ah =))

Men minsta lilla sak kan få en att sjunka ned igen =( som när människor stänger en ute. De kanske inte alltid förstår hur andra reagerar, men när det blir så så känner man sig aningen utanför (står mer om utanförskap här nedanför i ett äldre inlägg - läs det!) ibland. Men nu har jag kommit fram till varför de stänger mig ute på detta sättet. Och om det är så som jag tror så är det ok, iaf. Även om jag fortfarande känner mig utanför. Men ni skulle väl inte tycka att det va en big deal så, glöm det. Men kom ihåg, alla läsare - behandla andra som du själv vill bli behandlad!


Har en del plugg att ta tag i etc. Kul :/ aja måste göras! Ikv blir det idol och och bad :D nice! Så kopplar man av efter flera timmars arbete, ok???

See ya ;)