torsdag 16 september 2010

Goa dagar


E jag snygg som manga?


Men tjo alla turister som besöker Lollowood! Läget?
(innan ni läser så vill jag bara säga att det inte går att kommentera på denna blogg - med mening)
Själv så sitter man längst upp i huset, vid ett skrivbord, och ska försöka plugga! Men jag kände att jag bara måste skriva ett inlägg först!
Igår var jag sjuk men nu är det mycket bättre. Så nu sitter jag o förbereder mig inför fredagens prov! Tänkte plugga med lite popcorn till, men de har jag redan lyckats äta upp xD tog bara fem minuter,,, help me... mina matvanor borde förbättras. Vilket de gör! Bara lite långsamt...
Provet imorgon handlar om demokrati. Asså det här med valet som är i år - jisses! Men det e ganska intressant, enligt mig. Jag kommer iaf inte bli en himla soffliggare nästa gång, år 2014 - då jag får rösta! Tjoho! Det märks att man blir äldre... Som när pappa tog upp här om dagen att jag får övningsköra om ett halvår - känns galet, egentligen. Vet ju knappt hur man startar en bil. jaja, haha det löser sig nog ;P


Jag gillar det här med listor, och enligt mina polare så är det en av de roligaste grejerna att läsa här på min blogg (elr snarare min förra...) så här kmr en lista!
Mina bästa ägodelar, topp...10!

1. Min hund: Det är en varelse vi snackar om, och jag älskar honom otroligt mycket, så han når topp 1!

2. Min mobil: Jag bär på Nathalie (min mobil) hela tiden, hon är alltid med mig, lixom. Och jag har aldrig haft en sådan här bra mobil, så vem kan klaga? Hon är en av mina bästisar helt klart, hon gör mitt liv mycket lättare!

3. Min iMac: Apples produkter är de bästa! Vi snackar dyra grejer - men du får mycket för priset. Min iMac är min "lilla" älskling som jag gärna skryter om xD annars är jag ingen sådan som gillar att skryta, men jag ser det som att göra reklam för den,,,!

4. Mina stora hörlurar: De ger så bra ljud och med dessa hörlurar så kan jag lyssna på musik exakt när jag vill, utan att någon ska störas av det! Smart, hah?

5. Min synth: Har ägt den sedan jag var 7, 8 år gammal. Den är ful o ganska dålig, omodern också, men jag har haft den så länge o den har en stor del i mitt liv.

6. Min gitarr: Min första gitarr, Maggan. En billig liten skit, men jag älskar henne.

7. Mina converse: Kan inte säga vilket av alla dessa par som jag gillar mest, men ja...

8. Min säng: Hoho jaja, hon är anpassad efter min känsliga rygg och hon är störtskööön! x)

9. Macbook: Den jag skriver på nu! Alla i skolan (och i många andra skolor) får en, o den är väldigt smart att ha!

10. Min bikini med amerikanska flaggan på: Oh ja, den e snygg! We like thaat ;P

tack o hej!