måndag 27 september 2010

Dagens andra inlägg!

Va sägs om fler listor? Var ju ett litet tag sedan jag gjorde en sist =) så vilken lista kmr nu...?

Haha, va sägs om TVÅ?! STÅ ST - YEEEY!

Nä men listor e faktiskt kul, och enligt mina kompisar en av de roligare grejerna att läsa här =) så here it comes!

Första listan: Bästa stunderna i livet!

1. När du sitter med släkten på julafton och öppnar julklappar :D det e härligt! Alla e samlade och man har dessutom ngt kul framför sig :P

2. När du hör familjen närma sig ditt rum på din födelsedag och de börjar sjunga :))))

3. När något helt otroligt händer och du blir helt överlycklig! (hände mig idag!)

4. När du hittar en sjukt bra låt på iTunes och du tänker "wow, detta e den bästa låten som finns!"

5. När du hittar världens snyggaste par converse!

6. När du har underbara drömmar i natten!

7. Att se på skräckfilm med kompisar med en stor skål med ostbågar i famnen!

8. När du skrattar så att du knappt kan andas! (kunde hamnat högre upp, men en gång (elr va det två?) så när jag skratta ihjäl mig så 1) Kunde jag HELT SERIÖST inte andas 2) jag pissa på mig... x,D


Känner du igen de där stunderna?


Nu en till lista, de fem snyggaste conversen du kan ha!:

1. Jag ÄLSKAR mina påskgula! De kan verkligen liva upp en hel outfit asså :D udda skor men som ändå inte är FÖR udda - utan helt lagom :D (ni borde satsa på lite roliga färger ist för att bara köpa vita, folket!)

2. Gråa! Coola som passar till de mesta!

3. Lila! Jag har inga lila - faktiskt! Vill gärna ha :D

4. De med tigermönster och paljetter: Ascoola och lite rockiga, udda de också :))) svåra att få tag i dock...

5. Röda: Röda är originalet! Basketskorna lixom :D nästan ett måste att ha röda om du har några par asså!

see ya ;)