torsdag 30 september 2010

Kul med fler läsare!


Ojoj läsarsiffrorna går upp, visste inte att jag hade så många - positivt :D asglad!

Lite info om mig, för er som inte vet! Alla läsare kan knappt vara människor jag känner, så! :D

Jag heter Louise, men tycker inte att namnet riktigt passar mig, så jag föredrar att bli kallad för Lollo. Det är ett enkelt namn (som e arabiskt!) men fortfarande chill och lite coolt ;)
Jag lyssnar mest på rock och country, men jag har egentligen en väldigt blandad smak så det blir hiphop och allting typ ;P
Jag älskar att vara med kompisar, lyssna på musik, sitta framför datorn, se på roliga filmer etc! Som de flesta ungdomar gör, antar jag :P
Jag är en lat person som gärna äter en massa mat, men nu så försöker jag basta ned med det...! Jag är enligt mig rätt så schysst och förstående, men lite känslig och blir lätt stött.
Jag klär mig gärna lite smått rockigt, converse, tajta jeans med lite häng, tröja med tryck och någon chill skjorta över, svart runt ögonen... Ni fattar nog! ;)

Min stora dröm är att få jobba inom filmbranschen en vacker dag!

Bild på mig och vovven min ;)

see ya ;D