lördag 18 september 2010

Detta är en rubrik


Hej och Tja alla!

Igår var det fredag. Okej jag ska inte skriva för mycket om vad jag gör, det tråkar lätt ut läsarna - men jag såg på bio igår, "I rymden finns inga känslor", skitbra! Se den! Såg den med en kompis som jag inte träffat på typ 1,5 år xO så det va på tiden! Efter det så hängde jag me lite polare :) som självklart ville va ute hela kvällen...
Jag gillar inte att vara ute sent på kvällarna på helger! Bara här som jag bor så var det rån förra helgen :O vad som helst kan hända. Jag sitter hlre hemma o myser framför en film elr ngt ;P sådan e jag =)
Jag sov sedan över hos Bella , trivs verkligen hos henne!

Idag ska jag o Lisa, min bästa vän, börja på ännu ett nytt projekt, elr hur man ska säga :P vi ska ju alltid ha ngt nytt på gång hon o jag, asså :P låt mig säga såhär - Lady GaGa-parodi! Låter väl lite kul?:) men tro inte att vi är emot henne, vi diggar henne fett! Det är därför vi lägger ned tid på henne ;)

sees guys!