lördag 25 september 2010

En lördag!


En bild på New York. Lisa är där nu. Vissa har det bra!




Igår var det fredag, satt hemma och myste framför filmer, medan mina kompisar var ute i regnet elr ngt liknande kan jag tänka mig xD jaja, denna veckan ville jag ha en lugn helg. Så satt med chips framför en Adam Sandler-film (Billy Madison, helt sjuk asså hahaha!), och det är sådant som är chill att göra på fredagar när man är heeelt slut =)

Men nu är det lördag! Ska träffa min kompis Sosso (Sofia). Vi ska se på bio, (Grown ups, YEY!) och sedan sova över hos henne =))
På söndag är jag nog kvar hos henne tills det blir eftermiddag/kväll, ska hem o plugga inför matteprov. Hmm, sådant måste göras. Jaja!;)

Inatt drömde jag att jag drog på språkresa till Kalifornien med min kompis Emelia (vi ska antagligen åka dit i sommar) och Lisa (som kanske hakar på) och eh det va lite knasigt men, haha det va kul =) bodde dock på typ 5-stjärnigt hotell o det gör man väl kanske inte när man åker på språkresa, ehehh, men... Bodde faktiskt på 3-stjärnigt i Torquay =) helt ok för att vara språkresa lixom!

En sak börjar jag störa mig lite på. Vänner på FB. Vissa som lägger till en bryr man sig knappt om?! "En tjej skriver att hon är hungrig nu, okej... Vem var hon nu igen? JUSTE, hon i klassen under mig, jaaa va bra o veta att hon är hungrig!"
Fattar ni?
1. Vissa på fb bryr jag mig knappt om xO känner dem knappt! Har därför tagit bort några...
2. Varför skriver vissa av er så otroligt onödiga saker hela tiden? Varje dag???
"Det regnar..." elr "Ska ta en promenad, sees", elr kanske "Datorn hackar".
Jag skiter la i om din dator hackar? Jag struntar i om du ska ta en promenad? Och om du bor hyfsat nära mig så kan jag också se att det regnar, tack.

Inlägg ibland är kul, och alla inlägg behöver inte vara speciella, men de som lägger ut onödiga inlägg 24/7 börjar bli liiite jobbiga. Tkr jag! Får man inte ha en egen åsikt? ;)

see ya! Have a good weekend!