onsdag 29 september 2010

pluggdag


ne nu e jag trött på alla dessa läxor o grejer xO o värre kmr det bli :(
idag:
*två sidor matte
*Tretton sidor navigation
*franskaglosor

kul va?!

bilden - hur jag ser ut i nuvarande stund (visst är min tröja speciell?? älskar den! slipströja typ :3 )

och så sitter man i sitt rum! ont i nacken, vakna i en konstig ställning imorse (misstolka inte det där, ni vet va jag menar) så ah min nacke gör... skitont xD

igår kväll när jag skulle rasta hunden så kom en räv och jaga oss runt hela kvarteret typ... guägh sånt händer bara mig asså xD


längtar tills oktober, då e det gymnasiemässa :D klassen ska dit och hallelujah ska bli så kul att byta skola om några månader! yeey!

ikv skippar jag nog idol... ser det nog imorgon ist, har så mkt plugg nu :( har även en massa prov snart! engelska, matte, musik, no, franska... BUÄÄÄÄÄ!

senare kmr det upp låt o så ngt mer inlägg antagligen :P och så läste jag "bloggtips" från kända bloggare, en av dem tyckte att man skulle skriva om saker som läsare inte ville läsa... what??? en annan sa att man skulle skriva minst tio inlägg om dagen. vadå vill man att det ska verka som att bloggaren inte har ett liv? xD ojojoj... jaja fler inlägg kmr det nog idag iaf! so come back soon!

see ya ;D